2014. november 30., vasárnap

Mi a fenét keresek én itt tulajdonképpen?

Az Egészségügyi Maffia c. könyv folytatása
"Mindenféle megosztottságot, háborút, szegénységet, félelmet, betegséget, szenvedést és halált látok. Az életnek nincs semmi értelme! Ez maga a Pokol, már most, itt a Földön. Egyszerűen véget vethetnénk az egész kinlódásnak, s visszatérhetnénk oda, ahonnan jöttem. Ehelyett kitartok, s megoróbálom elodázni az elkerülhetetlen véget. Miért tűröm mindezt? Mert lelkem mélyén tudom, hogy ez az egész értelmetlen badarság nem valós. Egy kis hangocska kitartóan súgja nekem, hogy élhetek békében, hogy ez a bolygó képes eltartani mindannyiunkat bőségben, hogy a szeretet képes futótűzként terjedni, s hogy a boldogság itt dörömböl a kapuinkon, csak arra vár, hogy kitárjuk karunkat és magunkhoz engedjük. Rendületlenül hallgatózom tovább befelé és kitartok. Életben igyekszem maradni, amíg megtalálom a kivezető út kulcsát. Szeretném megismerni a Paradicsomot itt a Földön.

De hogyan?

Erről szól ez a könyv. Arról, hogy megtalálom a valódi Teremtőt, méghozzá ott, ahol eddig soha nem kerestem. Rádöbbenek, hogy én idéztem elő a földi Poklot. Rájövök, hogy ennyi erővel, akár Paradicsomot is teremthetek! Tanulom, hogy hogyan gondolkozzam, beszéljek és cselekedjek úgy, mint isteni lény- Idessza -, aki vagyok valójában birkabundám alatt. Egymás után, lépésről- lépésre átalakítom félelmeimet szeretetté. Felfedezem az élet értelmes irányát. Megtapasztalom az önmegvalósítás semmivel össze nem mérhető, mélységes örömét. Megtalálom az oly régóta hiába keresett boldogságot, békét. Nevetek- nevetek- nevetek, mert rájövök, hogy az élet egy vígjáték. Egyre fiatalabbá és egészségesebbé válok. Örökké élek.

Ez az én válaszom a kérdésre : Mi a Fenét Keresek Én Itt Tulajdonképpen?

ÉS A TIÉD? "

forrás : a könyv hátsó borítójának szövege. 

Nincsenek megjegyzések: